HERBA RESDUNG TOK AKI

halal GMP Visa-WP mesti-logo

“Selesaikan masalah RESDUNG anda dalam masa 5minit!”*

Ketahui kaedah berkesan dalam masa hanya 5minit untuk menyelesaikan masalah resdung.

we1farah hro

Herba Resdung Tok Aki telah banyak digunakan oleh pakar rawatan resdung tradisional untuk membantu anda yang menghadapi masalah resdung  dengan cara yang mudah dan selamat.

IMG_9595

Berbeza dengan produk lain dipasaran yang mengandungi bahan kimia berbahaya, herba resdung tok aki diperbuat daripada 100% herba kayu terpilih tanpa campuran bahan kimia. Kesannya dapat nampak hanya dalam masa 5minit!!

6_tempah_sekarang

AvI44wZiJue_CCNMSnWVLmo-ijcBMuaSjtD3lLaPoJoz

INGAT! Resdung yang sudah parah boleh menyebabkan anda menghabiskan ribuan ringgit untuk melakukan pembedahan.

jimat kos bedah

 

Saya faham ramai orang sekarang nak sesuatu yang cepat dan memudahkan. So, Herba Resdung Tok Aki diperkenalkan bagi memudahkan anda membuat rawatan sendiri di RUMAH sambil tengok tv.huhu. Ianya dapat menJIMATkan masa anda daripada berulang alik ke pusat rawatan.

we

 

Berikut adalah masalah yang mungkin
anda hadapi…

Jika YA! Inilah peluang anda untuk atasi masalah resdung anda hanya dirumah. Tak perlu bersusah payah ke pusat rawatan.

 

MUDAH, CEPAT, PANTAS DAN MENJIMATKAN KOS!!!

 

Penghantaran terus ke pintu rumah!

wee4

wee

wee1

wee2

brgwee3 we8we3

9 sebab kenapa anda perlu guna herba resdung tok aki

6_tempah_sekarang

LIHAT APA KATA MEREKA YANG DAH GUNA HERBA RESDUNG TOK AKI :

1 done 2 done 3 done 4 done 5 done 6 done 7 done 8 done

Kami  akan membantu anda : “Bagaimana hendak menghilangkan resdung”Caranya amat mudah dan anda tidak perlu menjadi seorang pakar dalam bidang rawatan resdung untuk merawat resdung anda. Hanya dalam masa 5minit dijamin lendir resdung anda akan keluar.

Apa??anda dah tak tahan menanggung gatal-gatal hidung, mata,kerap bersin, hidung tersumbat? sabar. ^^ inilah tugas TOK untuk membantu menyelesaikan masalah anda. Baca soalan lazim yang ditanya kepada TOK dulu.

we5

ada yang kenal tak ustaz nama apa?^^

SOALAN YANG BIASA DITANYA

Usop: Umur berapakah yang sesuai guna herba resdung tok aki?

TOK AKI: sesuai untuk umur 6 tahun ke atas.

Usop: Adakah herba sesuai untuk ibu mengandung?

TOK AKI: Hanya sesuai untuk ibu mengandung 4 bulan ke atas.

Usop: Bagaimanakah cara penggunaanya?

TOK AKI: Mudah sahaja. Hanya calit sedikit herba di jari kelingking, kemudian sapu sedikit di rongga hidung.

Usop: Herba ni krim ke serbuk?

TOK AKI: Dalam bentuk serbuk.

Usop: Boleh hilang 100% ke redung?

TOK AKI: Tidak boleh, Apa-apa jenis rawatan pun tak akan dapat hilangkan resdung 100% bahkan buat pembedahan sekalipun. Ini kerana jika kebersihan hidung tidak dijaga, peluang untuk resdung datang kembali ad. Tapi jika dibiarkan lendir resdung terkumpul tanpa dibuang. Ia boleh membahayakan. Alhamdulillah, maklumbalas daripada pengguna kami, ada yang kata dah 6 bulan resdung tak datang.

we7

ok TOK, “Saya dah tak tahan menanggung seksa resdung ni! berapa saya perlu bayar??”

tok tak nak bagi mahal-mahal pun. Tok cuma nak bantu supaya anda semua tak menderita resdung lagi. ok, ni harganya:

bukan  RM200

bukan RM100

bukan RM90

Tapi

.

.

.

RM80 sahaja (termasuk kos penghantaran) 

…klik butang  TEMPAH SEKARANG dbawah ini..

6_tempah_sekarang

halalgerenti

MAHAL?? TENGOK KATA ORANG YANG DAH GUNA

ank akhbar

 

we4 w2 w4

EH. TUNGGU JAP..

TOK ada PAKEJ KOMBO ISTIMEWA untuk ANDA..

dapatkan ketiga-tiga produk tok aki dalam pakej kombo hari ini.

 

HERBA RESDUNG TOK AKI (RM70)

herba-resdung-tok-aki

“KESAN SEPANTAS 5 MINIT!”

Dihasilkan dari 100% ramuan semulajadi, Herba Resdung Tok Aki bertindak pantas dengan membuang lendir kotor punca resdung dalam rongga hidung dan tekak. Sesuai untuk mereka yang sering gatal-gatal di bahagian muka, hidung, telinga dan mata serta hidung tersumbat.

Cara penggunaan:

Calitkan sedikit herba di hujung jari dan sapukan pada rongga dalam hidung kiri dan kanan. Guna dua kali sehari, pagi dan malam untuk minggu pertama. Untuk minggu seterusnya, guna apabila perlu sahaja.

 

SABUN TOK AKI (RM49)

sabuntokaki-510x510

“HINDARI RESDUNG PUNCA JERAWAT“

Dengan kelebihan ramuan susu beras, madu dan kayu manis, Sabun Herba Tok Aki membantu membersihkan kulit anda secara lembut dan efektif, bebas dari segala kotoran minyak dan sel kulit mati. Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat dan gatal-gatal muka.

Cara penggunaan:

Bilas muka dengan air terlebih dahulu. Gosok sabun pada tapak tangan hingga berbuih dan bersihkan muka. Bilas dan lap muka secara lembut. Guna 2-3 kali sehari mengikut kondisi muka.

 

JUS TOK AKI (RM70)

justokaki-510x510

“MESRA KANAK-KANAK DENGAN RASA MEMIKAT“

Diperkaya dengan khasiat semulajadi buah-buahan, Jus Herba Tok Aki membantu meningkatkan imuniti badan dan mencegah tanda-tanda awal resdung dari dalaman dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. Sesuai untuk mereka yang mempunyai alahan yang teruk dan mahu mencegah gangguan resdung.

Cara penggunaan:

Minum 10ml jus herba dua kali sehari (mengikut sukatan bekas yang diberi di dalam kotak). Tidak perlu dibancuh.

 

HARGA PAKEJ + POS PERCUMA

KOMBO #1

herba-resdung-tok-aki sabuntokaki-510x510

HERBA RESDUNG + SABUN TOK AKI = RM110 (jimat RM29) 

KOMBO #2

herba-resdung-tok-aki justokaki-510x510

HERBA RESDUNG + JUS TOK AKI = RM140 (jimat RM10)

KOMBO #3

sabuntokaki-510x510 justokaki-510x510

SABUN TOK AKI + JUS TOK AKI = RM110 (jimat RM19)

 

FULL SET

HERBA RESDUNG + SABUN TOK AKI + JUS TOK AKI = harga asal RM199   ,promosi hanya RM180 (jimat RM19)

h2_2

2_beli_sekarang

 

 

Dengan rendah dirinya TOK menawarkan jaminan kepada anda dengan memulangkan wang anda kembali dalam tempoh 30 hari jika anda tidak berpuas hati dengan produk TOK AKI. Tak perlu malu, tak perlu segan. Hanya beritahu TOk, nanti TOK akan pulangkan balik wang anda.

OLIWA-guarantee-1

Apa tunggu lagi? tak kan masih nak menahan derita resdung tu. Tiada risiko langsung jika anda beli sekarang. Jaminan wang dikembalikan jika tiada kesan.

TOK berani jamin barang sampai depan PINTU rumah!

APA KATA ORANG 

brg smpai2 brg smpai4

brg smpai1 brg smpai 5

 

brg smpai3

Lagi LAMBAT anda BERTINDAK, lagi PARAH resdung anda. Sanggupkah anda habiskan ribuan ringgit kerana perlu melakukan pembedahan disebabkan lambat merawat resdung?

 

Apa tunggu lagi klik butang di bawah sekarang.

9_beli_sekarang

IMG_1475

anwar

Saya Khairul Anwar, berasal dari Terengganu dan merupakan usahawan yang menjalankan perniagaan secara online. Selain tu, saya merupakan pelajar Kulliyah Applied Plant Science di UIAM Kuantan.

Alhamdulillah, sudah setahun lebih saya membantu orang yang mempunyai masalah resdung. Ramai yang bagi feedback yang posititf. Ada yang kata baru pakai 2 kali dah hilang segala masalah resdung yang dihadapinya. Tambah mengembirakan saya apabila dengar pengguna tok aki yang bagi feedback ni “saya dah dekat 6 bulan tiada resdung lepas guna produk TOK AKI”.^^

Setakat itu sahajalah mengenai diri saya. Cerita lebih-lebih, bosan pula nanti anda membacanya.hehe Boleh like page saya ni >> www.facebook.com/herbaresdungtokaki